I detta tillstånd..

.. som jag är i nu (och har varit hela dagen) så skall man undvika att göra något som kräver att man skall använda hjärnan minsta lilla. Jag är så otroligt trögtänkt efter två vaknätter och vet inte ett dugg vad jag håller på med. Märks att det är längesen jag har kört två nätter i rad.

Gjorde ett försök till att baka minipajer idag. Såg helt bra ut, men dessvärre smakade de ingenting. Kom på sen att jag inte hade kryddat dem ett dugg, vad skulle de smaka något då. Suck. Skall bjuda på kaffe och tårta imorgon och tänkte servera dessa pajer, men det blir nog inget av det. Får så lov att hitta på något annat. Tur att jag inte orkade fixa tårtan ikväll, den skulle säkerligen inte ha blivit ätbar om jag skulle ha gett mig på den.

T är till Vasa på fotbollsmatch (VPS-Jaro) och jag såg just att Jaro leder med 2-0. Bra det.
Själv tror jag att jag ska gå till affären efter en Muumi limsa åt mig. Kom på inatt att det är år och dagar sedan jag har fått en muumi limsa :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0