Snälla snälla...

... låt inte Caroline af Ugglas vinna Melodifestivalen ikväll med låten, ja just det, "snälla snälla". Förstår mig inte på det svenska folket som verkligen har henne som förhandsfavorit ?! Men förvånas man? Nej inte direkt :P

Idag har vi varit till Kokkola på shoppingrunda. Eller käre pojkvännen shoppade, jag såg på. Sökte febrilt efter ett par skor, men de jag vill ha så ska jag få i födelsedagspresent så är väl illa tvungen att vänta. Sen fanns det massor med söta ballerinor överallt, men det är lite för tidigt för dem ännu... Suck.. Inga kläder hittade jag heller. Blev arg och frustrerad då jag inte hittade något åt mig själv, blev bara lite nödvändigheter från Anttila.

Vi ska så småningom bege oss iväg till J och M för att titta på schlager. Dock blir det nyktert, vi ska köra bil imorgon och kalasa (x2) hela dagen!

Ha en trevlig lördagkväll!


Kommentarer
Postat av: ida

fattar it ens hu di kan tillåt att on je me ja:S plus att on je så jvla ful!:P honde la voix je no beter tå

2009-03-14 @ 18:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0