Skön fredagkväll

Har inte fått uträttat något alls som har att göra med skolan idag, trots att jag har några "måsten". Nåja, jag har ju hela helgen på mig..

T är på fotboll och jag ska så småningom gotta mig ner under den nyinköpta filten och se på en skräckfilm.. The strangers heter den, får se om jag vågar se den eller om jag måste vänta tills T kommer hem.. :)

I morgon ska vi på stan en sväng, T ska ha nya byxor och tröja(or), har jag bestämt. Man måste hålla pli på dessa karar så de får kläder skaffade åt sig.. Sen ska kanske C och jag gå ut på isen riktning Messkär, jag är lite nyfiken på det stället.

Men nu film.. :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej! Mässkär kan jag varmt rekommendera. Sen nästa vinter när jag är hemma, packar vi med oss varm kakao och går över isen. det finns inget bättre än det! Jag saknar dig!!!

2009-03-06 @ 18:45:30
URL: http://miareser.blogspot.com
Postat av: ani

haloo =) är inte du lite sugen på att blinga upp ditt kontorsmaterial?

2009-03-06 @ 20:50:53
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0