Klottigt värre

Det klottar och slaskar där ute och gud vad härligt det känns!! Hatar annars slaskväder, men detta är ett tecken på att VÅREN är på väg! Det var en härlig känsla då jag kom ut imorse och hörde fågelkvitter...

På fredag har vi tydligen självstudier, vilket betyder att jag slipper hem imorgon! Wunderbart.
Inte för att jag har spenderat mer än en natt i Vasa hittills denna vecka, för jag for och hälsade på min mor och hjälpte mina farföräldrar i måndags och stannade över natten.
Måste passa på att åka och hälsa på f & f så länge de lever, jag vet ju nu hur snabbt det kan vända. Trots omständigheterna så är det något så när bra, men tungt att se någon ha en sådan smärta och veta att det går rakt neråt nu..

Nåja, jag har en psykiatribok som väntar på mig.. Är väl nog dags att börja på om jag ska klara tenten nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0