Fredag igen..

Skönt med fredag och ledigt dessutom!

Skulle stiga upp kl. 7 i morse för att duscha och göra mig klar inför dagen, men det slutade med att jag snoozade fram till halv 8 och knäppte av alarmet sen. Vilket självklart resulterade i att jag somnade om och vaknade med förskräckelse 08.40 och trodde klockan var vet hur mycket.. Det blev att snabbt tvätta håret i tvättfatet och strunta i duschen och sen slänga i sig frukosten (på tal om frukost, tänkte spy imorse p.g.a fettet jag såg på min tallrik).

Sen kom jag äntligen mig iväg till Malax för att hälsa på farfar. Var och köpte jättefina och ganska dyra blommor åt honom, men jag tyckte att han var värd dem. Tungt som vanligt att åka därifrån, men det kändes lite bättre då jag tänkte på hur bra han blir omskött där på bädden. Var via Prisma i Vasa och handlade till helgen och sen åkte jag hem.

Ikväll har vi bara tagit det lugnt och ätit jättegod mat. Let´s dance final ikväll och jag hoppas på att Magnus vinner!

Nåja, nu ska jag avrunda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0