Farfar <3

Det tar så grymt sjukt i mitt hjärta att se dig så där. Så annorlunda, det är ju inte du! Du som alltid har varit den friska, är nu den sjuka. Om det skulle gå så skulle jag ta vara på varenda dag, timme, minut och sekund med dig. Alla tårar som rinner för dig är du värd.

Har alltid vetat att denna dag skulle komma förr eller senare och att det skulle ta hårt på mig, men att det skulle kännas så här hade jag ingen aning om. Vet inte vad jag gör utan dig, vill inte vill inte vill inte vill inte :'(


Älskar dig farfar, du är bäst och kommer alltid att vara. Oavsett vad.



Kommentarer
Postat av: Mia

Har han omkommit?

2009-03-18 @ 19:19:01
URL: http://miareser.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0