Sommar innebär jobb

Jag har nu jobbat fyra skift på mitt nya sommarjobb och det har hittills gått bra. Men jag kan helt klart konstatera att jag längtar tills jag är färdig sjukskötare och får börja jobba som "vanligt" folk och njuta av semester sommartid.
Som tur är så har jag mindre än hälften kvar i skolan (om allt går enligt planerna) så vad skulle jag inte orka stå ut.

Har haft en ledig dag idag och har en till ännu imorgon, skönt. Skulle behöva börja städa och packa upp våra väskor från Åland (ja, de ligger fortfarande på golvet ouppackade) men jag kommer mig aldrig för.

Steg upp alldeles för sent imorse så jag är inte ett dugg trött ännu så det blir väl kanske att sätta på en film eller något nu. Älskling har gått och sova så jag får underhålla mig själv.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hello! jasså du vill dit, men vi e dåli på ti åk såndi, tom åker int alls å ja åker ibland...:P hihi, men som sällskap kan vi no koma...:)

2009-06-09 @ 19:50:30
URL: http://asasplats.blogg.se/
Postat av: Åsa

He sku vara jätte roligt att hitt på nating, fast fleir gang...:) bara vi kombe på na häftit :) vi måst böri planer...:P

2009-06-10 @ 19:51:52
URL: http://asasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0