Urrk.. :(

Här ligger jag på soffan men världens hosta, slem, feber och huvudvärk. För tillfället känns faktiskt min hals bra, men den är väl sjuk igen imorgon bitti :( Inbillar mig själv att jag har dragit på mig svininfluensan, vem vet!? Jag fick en 10 dagars antibiotikakur idag eftersom det växte bakterier på min svalgodling... Bläää..

En vän till mig hade på facebook att hon går runt med ett leende på läpparna. Om livet skulle vara så bra. Eller utöver denna flunsa så är livet helt underbart, speciellt då jag har turen att få ha min älskling vid min sida i vått och torrt. Men just nu känns nog allt detta så blä som det bara kan bli.. På onsdag åker jag till Åland, hur skoj är det på en skala mellan 1-10 om jag är sjuk då ännu?!

Från en sak till en annan. Såg just på ÖT:s (lokala tidningen) websida att Jakobsdagar (som pågår just nu!) kommer att regna bort, med andra ord så missar jag inget här hemma. Så nu hoppas jag att jag blir frisk tills min minisemester och får uppleva lite sol på Åland!!


Vädret under Jakobsdagar.. Lite minibild nu men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0