Mysigt med regn

Äntligen har vädergubbarna utlovat lite regn. Jag tycker att det är mysigt med lite regn emellanåt, dock så är jag ingen fantast av enbart mulet väder. Sol eller regn, inget där emellan.

Nu är jag inne på min sista lediga dag. Ska bli skönt att få jobba imorgon, men det är inte så kul att veta att man har fem dagars jobb framför sig och bara en dag ledigt då sen.

Tror jag ska ta mig ett besök till Shoe Stop idag för att se vad de har för Vagabond skor eller andra ballerinor. Sen skulle jag behöva komma på vad vi ska äta till middag också... Alltid samma problem...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja visst är det mysigt med regn :) Jag sitter här hemma och njuter av att jag inte behöver ta mig ut idag i allt regn :)

2009-07-09 @ 16:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0