Jäkla blogg

Jag får inte kommentarsfunktionen att fungera :@ Nu har jag bytt design IGEN ifall det skulle vara koderna som bråkar med mig, men inte blev det i skick för det :( Vete gudarna var problemet ligger, men jag kan ju inte ha en blogg där det inte funkar att kommentera heller...

Idag har jag haft en ledig dag och rensat 5 kg jordgubbar, så nu är jag så trötta på alla röda gubbarna... Men klarade mig faktiskt ifrån att äta så många =)

Har även varit och handlat med Å till Prisma, för vi ska nämligen dit och grilla i morgon kväll... Å, det blev en hel del jordgubbar så jag har väl med mig en hel del ifall vi inte äter upp alla ikväll :P

Nu ska vi åka iväg till Kokkola på lite shopping, får hoppas jag hinner se på något innan affärerna stänger :/ Klockan blir ju efter 17 innan vi är där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0