Från blått till rosa

Som ni märker så har det blivit en liten förändring här på bloggen. Jag är inte fullt nöjd, men jag orkar inte längre nu ikväll, har suttit x antal timmar och jag har tänkt ge upp flera gånger. Mycket små plock med en blogg då man börjar på, speciellt då man inte är världens expert.

Jag har känt mig hängig och konstig hela dagen. Vaknade upp men huvudvärk i morse :( Var meningen jag skulle städa idag men det blev nog inget av den saken. Ska hoppas att jag är lite bättre i skick imorgon. Men iallafall så var Mia hit en snabbis mellan sina au-pair intervjuer, roligt att träffas! :)

Sista avsnittet av Momma´s boy kommer kl. 21 ikväll och det ska bli såå spännande... Är fantast av sånadär reality serier, ännu bättre är det då både T och jag sitter som fastklistrade framför tv:n på måndagskvällarna då det har kommit..

Men nu tror jag att jag ska koka lite chokladkräm till mig.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0