1 juli - är det nu sommaren börjar?

Juni månad kom och gick, nu plötsligt är vi in i juli. Typiskt att sommaren skall springa iväg så där.

Många påstår att det är först i juli som sommaren börjar. Självklart är det högsommar då, men vi kan iallafall inte klaga på vädret som vi har haft efter midsommaren nu. Så jag tycker att sommaren börjar efter skolavslutningarna i slutet av maj, oavsätt väder :)

Det ska bli lite svalare väder till helgen, skönt det också en stund. Men sen får nog värmen komma tillbaka!

Jag ska nu jobba 16 skift och sen har jag några dagars semester att koppla av med! Tungt med fem skift i rad och en dag ledigt, men nog ska det gå alltid.

Var på stan igår och inhandlade en bikini åt mig på rea. Utbudet var inte det bästa så jag fick ta vad som fanns, men den är riktigt okej för att vara rea-vara.





Men nu ska jag åka till affären för att se om jag hittar något att äta åt mig idag, kvällsskifte kallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0