Två nätter

Denna vecka är det bara två nätter ja behöver klara av här i Vasa, för på torsdag åker jag hem :) Imorgon efter att vi slutar skolan (runt kl. 10) åker jag till mamma så jag slipper sitta här en hel dag. Men kan nog inte börja ta det till en vana att jag åker till hemknutarna varenda vecka, blir nog snart totalt pank då..

Håller som bäst på och kokar mat åt mig nu. Det hör till en av de mycket få gångerna som jag har kokat mat här i Vasa under dessa snart två åren som jag har varit här. Ni undrar säkert vad jag har levt av då, om jag slänger i mig en massa skräpmat dagarna i ända. Nej, jag äter i skolan och på kvällarna brukar det vanligtvis bli jughurt med müsli och någon frukt. Dock brukar jag inte blir helt mätt på det, så jag fuskar nog en hel del med maten här. Inte konstigt att jag äter som en häst då jag väl kommer hem till Jakobstad.

Klockan är inte ens 18.00 ännu och jag har jättetråkigt :( Har suttit här i lägenheten nu sedan kl. 12 idag... Har laddat ner Twilight och även sett på den. Helt okej film, men trodde den skulle vara bättre! Blir väl att gå tidigt i säng ikväll, steg nämligen upp kl. 5 i morse så jag är ganska trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0