Slappt

Nu har jag dagens självstudieuppgift om ätstörningar färdigt skriven. Känns som om man har skrivti hundratals skolarbeten genom åren om just det ämnet, men vad kan man.

Kollade just mejlen och såg att vår lärare fortfarande är sjuk i morgon, så nu är det ju helg på riktigt! :D Har dock ett skolarbete jag ska skriva färdigt i morgon och så finns det nog ett jag skulle behöva börja på också...

Ska se om jag får med denna killen min på en promenad ikväll. I och för sig så förvarnade han mig om i morse att han är trött idag, så det blir väl nog något jag får glömma. Men hoppas kan man.. :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Dedär killarna vill ju aldrig på promenad....:/ T säger men jag ha no vari ut tillräckligt i jobbe... tå bruk jag säg, men tänk att jag int ha vari å ställ up...:P men he funkkar int...! :P

2009-01-29 @ 18:26:46
URL: http://asasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0