Saknar

Det märks att vi har haft en hel del ledigt i skolan under de 1½ åren som jag har varit där. Jag har blivit bortskämd med att få åka hem till T mitt in i veckorna. Nu har vi fullspäckat på vårt undervisningsschema, antagligen ända fram till praktiken. Jag saknar min kar, det är inte ett dugg roligt :(

Från en sak till en annan. J och jag invaderade KappAhl och deras underklädesavdelning ikväll. Halva reapriset, inte illa va?! Såklart var vi tvungna att spendera lite pengar.

Väntar som bäst på att "Semestersvenskar" ska börja så jag får drömma mig bort till Thailand. Mm-m.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det skulle vara skoj att ta en södern tripp i april maj...:)

Skulle verkligen sitta gott...:)

Bra program var det oxå :)

2009-01-15 @ 10:42:34
URL: http://asasplats.blogg.se/
Postat av: Åsa

Vi sku nog behöv åka iväg...:)

2009-01-15 @ 16:42:41
URL: http://asasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0