Helgen förbi

Ännu en gång har vi en ny vecka framför oss. Dessa veckoslut går nog alldeles för fort, skulle vara bra om vardagarna skulle springa iväg i samma fart.

Igår på dagen var vi till T:s föräldrar och åt. Efteråt blev det raka spåret till Prisma och köpa en Fonduegryta :) På kvällen kom Å och T hit, riktigt kul :) Vi åt och sen var vi ut å körde lite i deras nya bil. Via Mäccen efter varsin McFlurry/Milkshake och hem tillbaka och se på resor. Tack för en trevlig kväll!

Vi råkade sova liiite länge idag, halv ett började T röra på sig i sängen så jag vaknade. Uups, lycka till att få någon sömn inatt säger jag bara. Har inte fått något uträttat idag, jag har legat på soffan och läst och T har spelat dator. Eller en promenad har jag hunnit med, that´s it. Ska väl fortsätta med att läsa nu, kommer inget på tv:n heller.

Får hoppas att jag slipper hel till Vasa imorgon bitti. De har lovat snö hela natten och morgondagen :(

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack själv för en trevlig kväll...:)

Vi ska göra om det fortare än förra gången :)

Jag kollade nog på resor idag igen...:P jag är hopplös!

2009-01-18 @ 19:30:44
URL: http://asasplats.blogg.se/
Postat av: Mia

Du måst sen köra försiktigt! Vad roligt att du hade en bra helj, kom nu bara ihåg att skicka lite läsbart åt mig :)



Kram

2009-01-18 @ 20:53:23
URL: http://miareser.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0