Fredagkväll all by myself

Tiden har bara sprungit iväg idag, känns som om jag inte har gjort så värst mycket. Ringde runt och sökte sommarjobb på förmiddagen så det är bara att vänta och se nu då. Etta stället skulle de meddela ifrån redan i slutet av februari, vilket är väldigt bra så man har chans att söka vidare ifall man inte skulle få något. Sen var jag ute på en promenad, via C en sväng. Då jag kom hem så städade jag upp här hemma och dammsugade, så nu har vi det någorlunda rent här igen :)

Har just suttit och skrivit på ett skolarbete, anser mig börja vara klar med det nu.. Som rubriken säger så är jag ensam hemma ikväll (eller inte ännu, från och med sju någongång). T ska på fotboll och sen till Madison (pub) och höra på några fotbollsintervjuer (eller vad det nu var). Jag ska gotta ner mig i soffan under täcket och se på en film (Hancock), får se om jag orkar med Let´s dance något idag...


Kommentarer
Postat av: Nina

hancock är bra :)

2009-01-30 @ 19:24:25
URL: http://niini.blogg.se/
Postat av: Åsa

Det måste du verkligen göra...:)

2009-01-30 @ 22:20:47
URL: http://asasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0