Den tusende gången

I väntan på Let´s dance så ska jag lägga mig ner och läsa en bok som jag måste läsa i mental och missbrukarvårdkursen som vi håller på med i skolan just nu. Boken heter Den tusende gången. Det är en sann historia om en flicka som upprepade gånger blir våldtagen av sin far vid 7-14 års ålder. Efter det börjar hon missbruka droger och sex. Jag har inte kommit så långt i boken ännu, men jag hoppas att den är bra (men såklart hemsk!).
Lite lästipps åt er som tycker om att läsa!:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha läst honde ja, å jag tyckt on va jettebra, fast hemsk tå förstås. Äjn oåv di betär byökrän ja ha liest =)

2009-01-16 @ 19:03:19
Postat av: Sarah i ekenäs

Oi kiva me fler finlandssvenskar ^^

2009-01-18 @ 12:36:23
URL: http://thiindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0