Uppsagd

Till sista mars har jag på mig, sen ska lägenheten vara tom! Kändest konstigt men bra då jag lade på telefonluren. Det var som bara "jaha, ja slipper verkligen Vasa". Men jag tycker inte om då folk är otrevliga i telefon :S Det var precis som om hyresvärden blev riktigt besviken på mig. Vad kan jag göra åt att jag flyttar till Jakobstad och att jag inte har trivdest där? Men den är nu uppsagd nu iaf.

Kommer just ur en lång varmdusch. Ligger på soffan under täcket och myser i T:s en t-skjorta. Är snål på något gott... Men inget salt eller sött.. Hmm, vad kan man då äta? Eller kanske jag ska ta mig ett juissi glas... Hmm, tåls att tänka på! Andra avenyn kommer ju ikväll också :)


Kommentarer
Postat av: Sandra Tjulin

åååh, kolla så sött! : http://sandratjulins.blogg.se/2009/february/the-notebook-mtv-best-kiss-award.html#comment

2009-02-10 @ 20:19:33
Postat av: Sandra Tjulin (svarar)

jaa visst :)

2009-02-10 @ 20:56:33
URL: http://sandratjulins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0