Mumsfilibabba

Har just ätit lövbiff, franskisar och italiensk sallad.. Potatisrieska till som bröd :) Oj så gott det var, är supermätt nu...

Suck säger jag åt all jädrans snö som har kommit! Det är ju en sjukt stor mängd. Var instängd i morse då jag skulle köra till ytter Jeppo.. Vi bor mitt mellan två gator så vi har två utfarter. Båda var blockerade med en jättehög snökarm så jag slapp inte ut! Efter en liten stunds svärande så kom en "minitraktor" som plogar gångbanorna och insåg att jag hade problem, så han var snäll och körde upp ett spår åt mig så jag skulle slippa ut... Tur var nu det för jag hade en tid att passa (satt på med en kompis till skolan).

Ikväll blir det slapp, som vanligt på fredagar. Sen jobbar jag kväll imorgon och morgonskift på söndag. Det går an trots att jag är sjukt sugen på att festa! Har inte blivit något sen julfesten i mitten av december :S Men kanske nästa helg.. :)

Nu ska jag ta och läsa bloggar, har säkert bloglovin full..

Kommentarer
Postat av: Hanna <3

Din header är klar jag behöver lösen för att fixa hela din blogg, skicka den till min email. :)

2009-02-07 @ 09:53:17
URL: http://vibyflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0