Maaaaat!!!

Jag är VRÅLHUNGRIG! Har en skinkfrestelse i ugnen men då det ska ta en eeevighet innan den är klar... :( Men snart :) Ikväll ska vi dessutom äta plättar med jordgubbar och glass, mums! Så längesen sist jag har ätit plättar nu...

Helgen har gått i lugnhetens tecken. Igår blev det det inte så mycket. Var på en långpromenad medans T var på fotboll och sen så var vi ut och körde lite på kvällen. Väl hemma så bänkade vi oss i soffan och såg på Hancock (tänkte ju se den i fredags men var så snäll och väntade med den tills T skulle ha tid att se den med mig). Blev ganska besviken över filmen, trodde den skulle vara mycket bättre än vad den var.

Idag är det också chill som gäller. Har varit ut och gått, hör och häpna, INTE ENSAM! Jag fick T med mig =) Det händer på sin höjd kanske två gånger i året, men nu ska det bli en bättring på den fronten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0