Flyttar på heltid =)

Det jag skrev om här på bloggen i måndags så har börjat klarna lite mer nu. Så mycket så jag kan avslöja för allmänheten att jag ska bli Jakobstadsbo på heltid. Jag ska säga upp lägenheten i Vasa och bosätta mig här med min älskling. Anledningen till detta är att det ser ut som om vi har höstens praktik direkt efter sommarlovet så tycker det är lite onödigt att hyra lägenhet i Vasa då jag inte kommer att vara där längre efter v. 13 (vårens praktik börjar då). Dessutom mår jag inte riktigt bra att vara i Vasa, trivs inte ett dugg där.

Detta beslut känns så otroligt skönt så det är inte klokt! Tror jag aldrig har gjort något klokare beslut i mitt liv :P Har menat börja pendla mellan Jeppis-Vasa våren 2010, beror på hur mycket vi har i skolan. Som tur är så har jag en klasskamrat som ska göra lika som mig, så jag slipper pendla ensam. Om det blir alltför tungt så finns det nog lösningar den dagen. Så nu vet ni alla som har frågat mig vad det där "konstiga" inlägget handlade om.


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag är mäkta förvånad. Jag hade en så känsla att du blir jeppis bo på heltid. Något bara sa mig att nu, händer det. Jag sko gärna ha velat vara o hjälpa dig och ge dig råd på vågen.

Detta vet du redan men du är alltid <3-ligt välkommen till att sova hos oss ifall det behövs! I vasa sen då.. :)

2009-02-01 @ 17:40:25
URL: http://miareser.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0