En lördag lik alla andra

Vaknade ovanligt tidigt imorse, men det kan bero på att jag somnade relativt tidigt igår på soffan också. Har inte riktigt kommit in i dygnsrytmen efter veckans vaknätter ännu.

Jag ska så småningom packa min väska och bege mig till simhallen :) Ska bli så sköönt att få simma, längesen sist nu! Hade först tänkt åka på ett bodyattack pass, men simningen lockar mycket mera just nu, så därför blir det så :)

Annars så hittade jag inte mycket i Tuuri igår. Lite sminkgrejer och småsaker till köket, that's it. Fanns absolut inga sådana skor som jag sökte, så det fick vara :( Men roligt var det ju iallafall att få komma bort lite.

Nu ska jag börja fixa mig i ordning, tjohejj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0