En färgklick

Hemma i J:stad, wunderbart! Inhiberad lektion även i morgon + självstudier på eftermiddagen = ledigt! Ska nog till skolan på seminarium på fredag, men varför sitta i Vasa då jag kan vara hemma ?

Var till mamma igår i brist på annat. Fick mat och en hembakt runebergstårta. Återvände dock till Vasa till natten.

I morgon ska jag till frissan :) Ringde och beställde efter kl. 16 idag, nog har man tur. Skulle ha velat ha tid till nästa lördag men det var fullt, men det går lika bra imorgon. Ska färga och klippa mig. Något rött inslag denna gång kanske :)

Kommentarer
Postat av: Hanna <3

Visst kan jag fixa en design till dig om du vill skicka bara bilder och färger, (har photoshop elements så färg kod går ochså bra :) Du får min mail adress nu :)

2009-02-05 @ 17:48:44
URL: http://vibyflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0