Klåp

För första gången i mitt liv så låg jag och sov imorse fast jag egentligen skulle ha befunnit mig på jobb. Jag har alltjämt varit så bombsäker på att jag har kvällskift idag och därefter två morgonskift. Gissa om jag blev förvånad då chefen ringde lite efter kl. 9 imorse och sade att jag skulle ha haft morgonskift idag, att var hade jag lämnat?
Oj guud, trodde jag skulle dö.
Som tur så var vi tre som skulle ha varit på jobb på "min" avdelning idag, vi är vanligtvis bara två i personalen/skift. Dessutom hade en annan avdelning bara en kvällspersonal så jag fick komma som den andra dit då! Nytt ställe och så, men det skall säkert gå bra.

Hoppas verkligen att detta inte upprepar sig igen. Imorgon har jag kvällskift också, tur att jag fick veta det, annars skulle jag nog ha kommit till morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0