Nattjobb

Sitter som bäst på jobbet och vakar första natten på hela sommaren. Trött är jag och slött är det, men ändå så går det faktiskt ganska bra att vaka nu när det är så längesen sist. Har även nattskift nästa natt, sen är jag iallafall ledig tills måndag.. Skönt att få bestämma själv att man vill ha lediga helger när man inte har något "fast" jobb nu :)

I helgen är det juthbackamarknaden (eller skrotmarknaden), var meningen vi skulle åka och kolla läget men T ska se på fotboll (viktigt, såklart!) tidigare på kvällen så det hinner bli så kallt och ruggigt innan vi skulle komma iväg. Ska se om jag åker med M istället.

Nej hörrni, vad ska jag hitta på nu..? Facebook är spärrat så dit slipper jag inte in *suck* Och mitt vaksällskap är inte det bästa att diskutera med så kan inte fördriva bort tiden med att prata heller. Är iaf glad att jag har kunnat kommunicera hittills inatt, trots att han endast kan finska. Men min finska har, otroligt men sant, faktiskt blivit mycket bättre sen mars!! Märks nog att jag har jobbat på ett tvåspråkigt ställ i ett halvår nu.. :)

Ääh, detta blogginlägg blir bara en massa svammel, precis som om jag skulle vara full eller något. Nå det skulle ju vara full av kaffe då men....

Kommentarer
Postat av: Nina

En större fråga e nog hur jag fått honom att inse att det är jag som ska bestämma ;)

Nämen den var röd förut så det var väl inte så stort steg o dessutom gillar han rosa :) Har faktiskt en o annan rosa tröja :D

2009-08-21 @ 13:33:38
URL: http://niini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0