Hjärnan full med stuff

Jag är trött. Riktigt trött, så trött så jag funderar på att gå och sova fast klockan bara är 21. Vi fick ta emot mycket viktig lärdom om bl.a. återupplivning på dagens lektion, så mycket så huvudet inte riktigt orkade hänga med till sist. Märks att man inte har varit i skolan sedan mitten på mars, hjärnan har blivit lite lat :)

Fick veta idag också att det kan hända att vi hamnar ut på fältet och hjälpa till med att vaccinera människor mot H1N1 influensan om den verkligen bryter ut i så stor utsträckning så massvaccinering blir aktuell.

Nåja, nu ska jag gå och tvätta bort sminket och gå och lägga mig under täcket. Ny skoldag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0