Världens bästa pojkvän

Min T är nog fan bäst! Nog för att alla säger så om sin egen pojkvän, men T är nog speciell ;)

Igår då jag kom hem från jobbet så hade han städat samt diskat. Det var en rejäl förändring här hemma, såg ut som vet inte vad på dagen innan jag åkte i jobb. Inatt då jag blev väckt av diverse tråkiga meddelanden och telefonsamtal så vaknade också T och höll om mig rejält samt pratade med mig...
Nu då jag kom hem från jobbet så står han i köket och håller på med maten, och så tvättar han kläder :) Tänk vad några "små" saker kan göra en glad!

Annars så har jag dragit på mig en förkylning nu. Kände av sjuk hals igår kväll på jobbet och det blev värre innan jag var i säng. Frös som om det skulle ha varit minusgrader här inne. Inatt har jag kallsvättast som en galning och vaknade snorig och eländig imorse. Halsen är fortfarande lika sjuk. Trodde på andra halvan av arbetsdagen att mitt huvud samt bihålor skulle spricka, fick så lov att bunkra upp mig med panadol.... och det släppte.

Nu ska jag ligga och vara lat tills maten är färdig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0