Flytta ?

Nu har jag då varit och sett på lägenheten. Kvarstår några små frågor som jag väntar på att få svar på, sen ska jag väl bestämma mig då. Det är lite tudelat. Jag har klart 100 gånger bättre wc (och större) här var jag befinner mig nu. Men då är lägenheten in i centrum på bättre läge, snyggare golv och väggar. Eftersom jag inte trivs här, så vad har jag att förlora egentligen? Eller ska jag fortsätta och söka vidare?

Hmm...

Det lutar sig åt att jag kommer att säga upp min nuvarande lägenhet och en flytt kommer att äga rum... Eller ska jag???!!!! ÅÅÅÅÅÅÅH blir snart galen, om någon skulle bestämma åt mig :S

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag tycker du ska flytta. Det är jättesvårt att få fina lägenheter in i stan. Om du int trivs där du är så, varför stanna?

2008-10-08 @ 21:48:11
URL: http://miareser.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0