Dé é mycket nu

Vi har jättemycket i skolan just nu. Det känns verkligen att man lever och man behöver inte vara rädd att man är sysslolös. Vi har två stora arbeten på inkommande och en stor tent. Dessutom har man andra små tenter och arbeten också. Sen har vi ju också redan skrivit, presenterat och lämnat in en hel del.

Utöver dessa arbeten och tenter så ska vi sitta i skolan på föreläsningar tills kl. 18 alldeles för många dagar. Men då har inte min klass det värst då det gäller föreläsningstiderna. Jag tror nog nästan att det är första klassen av vi 07:or som har längsta dagarna nu eftersom de snart ska ut på praktik.

Har nu ikväll läst en stund på mikrotenten och skrivit på en hemtent. Nu har jag huvudvärk och ska snart se en film som nyligen kom ner.

Men hej hörrni, int ere entå så rikti dålit som e låter! Ja får ju fara hem ti Jeppis å T imoron, va kan nu bli bäter än he??!! Så ja e int alls na sur, utan glad!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja fy fan, ATT vi har! känner inte ens att man lever längre.. man bara traskar på från dag till dag som ett annat spöke.

2008-10-22 @ 21:09:49
URL: http://niini.blogg.se/
Postat av: Mia

Vad härlig inställning du har. Känns ganska skönt att sitta här o läsa om hur myki ni har :) Men då igen, det gäller ju mig nästa år..



Mamma, syrran o svägerska kommer hit imorgon. Då bär det av till Paris :) Ska bli jätteskojj

2008-10-23 @ 12:55:53
URL: http://miareser.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0