Sjukt mycket

Det är sjukt mycket på gång i skolan nu. Jag har kommit fram till att jag är stressad. Det sista jag tänker på innan jag somnar är allt som kommer emot i skolan just nu, sen är det det första jag tänker på då jag vaknar också. Vi håller som bäst på med en nätkurs som har ett jobbigt arbete och man har väldigt mycket ansvar eftersom vi inte har några föreläsningar i klass överhuvudtaget. Arbetet ska in om en och en halv vecka. Sen har vi en jättestor tent nästa vecka också, otroligt mycket att läsa. Har inte ännu heller varvat ner efter hemtenten som blev inlämnad förra veckan. Jag hatar då allt måste komma på en och samma gång! De som planerar våra läseordningar skulle ju kunna tänka ut det hela lite bättre och sprida ut alla arbeten och tenter, men näää.. Allt på en och samma gång.

Dessutom hamnade jag att åka till Jeppis igen efter att vi var färdiga med ett skolarbete (faktiskt ett väldigt ROLIGT sådant :O) idag. Var tvungen att åka hit för en bok som fanns på bibban men inte någonstans i Vasa. Nåja, jag får ju vara hemma med min älskade T :)

Nu ska jag kanske se på lite andra avenyn så jag kopplar bort skolan lite... Sen har jag tänkt mig ut på en lenkki, duscha och läsa på tent.



Kommentarer
Postat av: Kimmelim

Fick du mitt meddelande eller?



Du vann utlottningen och eftersom du inte hört av dig så undrar jag om du fortfarande är intresserad av den?



Annars så ger jag den till någon annan som också var med i utlottningen.

Hör av dig snarast!!

2008-11-11 @ 20:23:41
URL: http://kimmelim.blogg.se/
Postat av: k i m m e l i m

Okej, det är helt okej. Det är bara så att jag vet att du vill ha designen. Men hör av dig när du har en bild på dig =)

2008-11-11 @ 20:49:44
URL: http://kimmelim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0