Shopping/"fönstertittande"

Så småningom ska jag åka till skolan (på en ledig dag) och skriva på en rehabiliteringsplan med min grupp. Känns lite surt att behöva vara i skolan på en föreläsningsfri dag, jag skulle lika bra kunna vara i Jeppis. Men nåja, det går då man vet att något måste göras...

Det är meningen att mamma ska komma in till Vasa runt 15.30 någon gång, så då ska vi åka in till stan och gå runt i affärer. Antingen blir det shopping för mig eller "fönstertittande". Behöver en festligare topp till Instels julfest (T:s jobb) i december så kanske jag hittar någon fin i stan! Dock ska jag hålla i mina pengar, restskatten ska snart betalas.

Men nu ska jag gå och borsta mina tänder, packa skolväskan och bege mig iväg.

Vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0