Osocial

Idag är det en sån dag då jag är så osocial som man bara kan bli. T ska till Kokkola ikväll på bastukväll med sina arbetskompisar + chefer och jag ser faktiskt framemot att få ligga hemma på soffan och vara lat. Rå om mig själv, äta risgrynsgröt och se på Idol! En perfekt fredaskväll för mig. Det är och har varit så mycket i skolan den senaste tiden så det ska bli skönt att få koppla av lite. I helgen blir det jobb, kvällskift imorgon och morgonskiftet på söndag.

Nu skulle jag behöva ta itu med tentläsningen, jag steg upp i tid imorse för att börja... Men jag åkte och handlade istället, sen var jag till Halpa-Halli och handlade julkort :]

Om jag riktigt riktigt skulle vilja göra min T jätteglad då han kommer hem runt 13 så skulle jag ta itu med disken nu. Det är hans disktur och jag kan slå vad om att han har noll lust med det innan han åker ikväll. Men det var ju det där tentläsandet också.. Äh, disken först så han blir glad, läser hinner jag göra sen.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Vem tror du trillar bort i Idol ikväll? :)

Idag är det exakt fyra veckor till finalen, jag kan knappt vänt...:)

2008-11-14 @ 11:05:30
URL: http://asasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0