Trött

Har inte haft någon lust att uppdatera idag... Har inget att skriva om heller...

Ledig dag imorgon, om det är sol tror jag att jag åker till stranden och solar. Men först måste vi städa upp denna lägenhet, börjar se förfallet ur här snart.

Blev lite lessen och arg på samma gång igår, lite sårad också. Humöret ner till botten, har även hållit i sig en stor del av dagen. Men nu känns det mycket bättre efter att jag har fått tala med J på msn :) Tack för att du förstår och att vi fortfarande är vänner!! :) Känns bra att iallafall ha någon som är i samma situation som mig och som förstår varför jag prioriterade som jag gjorde...

Annars så vill jag bara klargöra att jag skriver om precis vad jag vill på min blogg! Om ni inte tycker om eller om det inte intresserar er så har jag inte tvingat någon att läsa. Jag kan inte börja skriva efter andras linjer och kriterier, för det är ju ändå min blogg.

Nåja, nu ska jag prata fördigt med J på msn, sedan tar jag natt.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0