Tentläsning mitt i sommaren

Tror jag har blivit lite knäpp. Sommarlov och jag ägnar mig åt att plugga fysiologi på en söndag!???! Ja-a, vet inte vad jag fick för fel, men satt på balkongen och surfade men konstaterade att solen bländar skärmen för mycket så jag såg typ inget. Har fysiologin på slarv, sista tillfället i september såå att.. Om jag börjar i tid så kaaanske jag klarar den?:D

Jeppisdagarna var nog av det tråkigaste laget i år, tror jag har varit för nykter för att det skulle vara roligt. Massor med folk och trångt överallt. Men skönt är det nu efteråt då jag kan konstatera att jag inte har haft någon krabbis över helgen! Överväger nästan att sticka till Åland på Vikingamarknaden nästa år för att få uppleva den också. Jakobsdagarna är ju ett återkommande fenomen, så det hinner man nog med.

Har som sagt suttit och stekt mig i solen nu i över två timmar, känner att jag har bränt min vänstra axel. Röd som en kräfta blir jag, suck då jag inte blir brun!:(

J ska komma hit en sväng någongång nu på eftermiddagen, vet inte riktigt när. Skulle behöva fixa till mat vi också,men är inte så hungrig p.g.a värmen...

Ursäktar om jag har en massa stavfel här, men jag ser inte så riktigt mycket vad som står på dataskärmen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0