Njuter

Sitter nyduschad på balkongen och bara njuter av den härliga solen :) Supervarmt här, men skönt också!

I stan hittade jag inte så mycket, förutom mat och en ny t-skjorta tills ikväll. Men vi gick iallafall runt och såg på alla försäljare och deras saker samt utforskade gammaldags torget. Mycket fina saker, men sådana som man inte direkt har någon nytta av.

Väntar på T:s mamma så vi får börja bege oss mot centralplan. Efter matchen blir det att cykla iväg till Björnviken på mat, och så blir det väl antagligen att ta sig in till city tilbaka för att fira mera Jakobsdagar!
Sista dagen av hela happeningen, nog går en vecka fort! Nu får vi vänta ett helt år till tills nästa gång!

Annars tror jag inte att jag har berättat att jag har fått jobb tills i höst... Såklart endast helger då (varannan så jag också får vara ledig något..) eftersom jag studerar, men nöjd är jag!!:)

Nu ska jag hämta lite vatten åt mig, storknar här i värmen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0