Mamma på besök

Idag har mamma varit här och hållit mig sällskap. Vi har gått på stan och utforskat marknaden samt sett på lite program på gågatans scen. Inhandlade "foppatossor" åt mig också, började känna mig lite ute då alla andra har men inte jag... Tycker dock de är skitfula men det är ju "modernt" :D Vi har även kört runt och sett på en massa hus idag, skitkul att se hur fint alla har det, så får man ju själv drömma sig bort :)

Igår var vi då på terassen och det var ju helt kul :) Imorgon fortsätter vi där vi slutade igår :D

Har just varit ut och gått med stavarna, men fick mittiallt jättesjukt i magen så jag visste knappt hur jag skulle ta mig hem :S Svag i benen och varmt hade jag! Men här sitter jag så hem kom jag ju.
Inte direkt så kul att va ute och gå då det är massa fyllon i farten, speciellt äckliga gubbar, USCH!!! De måste absolut vara det värsta som finns, till och med värre än spindlar (ja, för min del så är ju spindlar det värsta som finns, förutom äckelgubbarna då...)! Förstår inte hur de tänker, vad skulle unga flickor vill av gamlingar?!

Fångade Å på bild igår och jag sa ju att den hamnar upp på bloggen imorgon (läs:idag), so here we go ;)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Imorgon ska jag ge igen...:P

2008-07-24 @ 21:23:57
URL: http://asasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0