Fucked up

Skit sommar! Men detta eviga regnandet börjar bli en vanesak nu.
Längtar bort till värmen, bort härifrån. En resa till Alanya eller någonstans i Grekland skulle inte sitta helt fel! Men här får man väl nog så lov att stanna och invänta värmen.

Om man tror på vädergubbarna så ska vi få bättre väder till slutet av veckan, tacka gudarna för det! Skulle vara katastrofalt om Jakobsdagarna skulle regna bort :)

Idag hade jag menat mig ut på stan en sväng för att kolla in lite programm och så, men fick nog vända om och gå hem. Mitt paraply höll ju på att blåsa bort och det hällregnade. Får så lov att försöka igen imorgon...
Istället så har jag diskat och bakat bröd!:)

Nu ska vi snart äta och efter det sticker gubben iväg med fotiskillarna för att "förbereda sig mentalt" (dvs. på en eller två öl) inför kvällens Jaro-Inter match... Själv har jag ingen aning om vad jag ska göra, kanske hyr en film samt tar en promenad om vädret tillåter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0