En dag - sedan ledigt

En arbetsdag kvar, sedan är jag ledig tills måndag natt!! :) På fredag har jag nog lite program, så tur att jag har en ledig dag då. Börjar med ett kosmetologbesök på förmiddagen och sedan blir det frissabesök.

På lördagmorgon ger vi oss iväg till Tammerfors med P & B - destination Ideapark! Så då blir det att shoppa loss lite :) Natten spenderas på hotell och söndagen troligtvis vid Särkänniemi! Ska bli kul att få komma ut lite och se något annat, hoppas på jättefint väder!:)

Sedan är det då jobb två nätter som gäller och på onsdag eftermiddag efter att jag har vaknat så beger vi oss iväg till min hemby. Pappa och hans fästmö kommer till Österbotten, så på onsdagkväll är det grillning av Nisses biffar som gäller!:)
Mycket programm, men sånt gillar vi.

Konstaterade idag att det inte är så länge kvar tills Jakobsdagarna!!! Dessutom är jag ledig iallafall en dag in i veckan också :) Bra det så kan man ta en terasskväll sådär mitt i... :P

Nåja, har inte så mycket att tillägga nu...

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha du bytt ti blogg.se nutå iaf

2008-07-02 @ 20:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0