Dag på stan

Idag har jag spenderat tid på stan med Mia. Riktigt roligt att få prata om en massa saker hit och dit, dessutom hade jag inte sett henne sen praktikseminariet i maj.

Vi var först och åt varsin smörgås till ett cafè, sen har vi strosat runt på stan och provat en massa kläder. Otroligt men sant, jag har inte shoppat något (förutom mat, men det räknas väl inte?!) ! Fast har varit i valet och kvalet minst två gånger, men kläderna är fortfarande kvar i affären. Kanske lika bra det så sparar jag pengar.

Nu ska jag bara ta det lugnt resten av dagen, ska i jobb inatt.

Så småningom ska vi äta, blir lasagne idag!:)

Kommentarer
Postat av: K i m m e l i m

Tack så mycket! :)



Härligt med en dag på stan. Det var ett tag sedan jag kunde göra det i lugn och ro. :P

2008-07-17 @ 09:29:20
URL: http://mammamuuu.blogg.se/
Postat av: Towa

Under dagen ska jag lägga ut ett sponsrat pris från en sexbutik på min sexblogg, sugen på att tävla? Något förslag till en kittlande tävling? Kram Towa

2008-07-17 @ 10:00:47
URL: http://www.towalindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0