Snusdemonstration

Imorgon ordnas det en snusdemonstration på torget i Jakobstad. Jag kommer absolut att vara där och se, för detta kommer sannerligen att bli intressant. Människan som håller i tråden så ska även sälja snus öppet på torget. Får se hur länge det tar innan poliserna kommer och slänger honom i butkan för snussmuggling och olaglig försäljning.

(För er som inte vet, så är snus förbjudet att sälja i Finland. Denna demonstration har nu uppstått efter att två Jeppisbor har blivit dömda till lite mer än två års ovillkorligt fängelse samt skyldiga att betala en miljon euro åt staten, efter att ha hållit på med snussmuggling en längre tid).




Kommentarer
Postat av: Åsa

Samma som du skulle jag tro, hon hade länkat på sin sida vem hon ska göra designers åt så då var du där också...:)

Vet du nå när du får din?

Vad ska du ha för tema?

2008-12-05 @ 07:29:36
URL: http://asasplats.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jo, jag ska nog ha honom under uppsikt... Jag själv har också haft körtelfeber, så jag vet vad det är....:/ det var det värsta jag har varit med om... Hoppas bara att halsen börjar ge med sej, han har knappt ätit något på sen tisdags...:(

2008-12-05 @ 07:31:12
URL: http://asasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0