S-v-i-d-e-r

Ajaj vad mitt bankkonto sved just.. :(
Har betalt restskatt som inte var någon trevlig tresiffrig summa för en studerande, dessutom då dendär tresiffriga summan var alltför hög... Nu är ju julen förstörd, känner mig fattig och eländig (okej, eländig kanske är lite överdrivet, men iallafall). Nu ska jag sura ända fram tills jag får lön i mitten av månaden, inte för att det ger mig tillbaka mina restskattpengar men! Ni har det bra ni som får skatteåterbäring denna vecka, jag vill också.

Gräddet på moset så köpte jag en ny jacka i Kokkola i lördags som jag trodde att jag hade råd med . Men den skulle bra ha fått lämna kvar i affären.

Sen måste jag åka och handla nu, samt tanka bilen. Suck.

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej. Jag borde få tillbaka en tre siffrig summa från skatteverket :) jej, den kan behövas nu. men usch då. att måsta betala tillbaka över 100 e. det kan int vara trevligt! :( du har skriva mycket i din blogg, har inte hunnit läsa allt. :) Kram

2008-12-01 @ 19:52:12
URL: http://miareser.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0