Nyfriserad och julfest

Nu har jag varit och tömt, mitt annars så tomma bankkonto, till frissan. Blev en helt vanlig brunfärg idag och så lite klippning. Sen fixade hon håret åt mig tills ikväll, så nu har jag lockar :) Hoppas bara de håller tills ikväll, om inte så blir jag väldigt sur, det kostade ju också att "styla".

Ikväll är det då dags för årets julfest, det ska bli riktigt kul! J & J skulle väl komma hit innan också :)

Nu ska jag städa upp lite här hemma så jag får tiden att gå. Sen så kommer även C hit och äta julstjärnor med mig.

P.S Jag sitter här och är skitnöjd, för jag och min grupp fick en 5:a i rehabilitering & habiliteringskursen (full pott)! Trodde inte det eftersom vi inte har haft någon undervisning i klass, men vad skulle nu inte vi lyckas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0