Julafton imorgon

Då var det bara tre timmar kvar tills årets julafton då. Har nog fått lite julstämning efter att snön kom, men ändå så känns det nog inte likadant längre som det gjorde då man var liten.

Ska bli mysigt att få stiga upp kl. 6 imorgon bitti då det är som mest stilla överallt. Sen hoppas jag att jag hinner med på jobbet imorgon och inte behöver stressa ihjäl mig. Efter att jag slutar så blir det att åka hem och duscha, sen beger vi oss till T:s föräldrar och firar jul där.



Men ni ska ha en riktigt
GOD JUL !!
Ät så ni spricker!:)



Kommentarer
Postat av: Åsa

God Jul ditåt och ät så ni spricker oxå...:)

2008-12-23 @ 22:10:46
URL: http://asasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0