Jag lever

Någon dag sedan sist nu. Har bars inte riktigt haft lusten och orken att blogga under julhelgen, har varit fullt program alla dagar!

Julafton så jobbade jag ju som sagt kl 7-15. Det var en upplevelse för sig. Mysigt men ändå jättestressigt, jag hann knappt sätta mig ner på hela dagen. Då vi var hos T:s föräldrar på eftermiddagen och åt julmat så trodde jag på sant att jag skulle somna, längesen jag har varit så trött efter jobbet. Men det gick, dock åktte vi hem runt en 21 tiden på kvällen.

Juldagen blev ett litet stressmoment. Vi for hem till min familj där vi spenderade dagen med att halft stressa runt. På kvällen åkte jag till M en stund, men de skulle ut till krogen så jag åkte tillbaka hem. Fanns ingen chans att jag skulle bege mig ut på krog på juldagen och trängas, usch. Konstaterade då jag kom hem att om jag skulle ha vetat detta så skulle vi absolut inte ha haft så bråttom hem från mammas, så det var lite synd nog... :S

Igår jobbade jag, det ska jag även göra idag och i morgon. Kan berätta att jag har noll lust. Men nu först så ska jag och min pojkvän åka ut på stan och mellandagsshoppa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0