Bättre än Annas!

Pepparkakor hade vi med oss hem från Björnviken idag.. :) Så nu har vi en hel låda med hembakta pepparkakor, de är mycket godare än Annas hjärtegoda..

Nu har vi just ätit spaghetti med köttfärssås och jag ligger på soffan med laptopen på magen och funderar hur jag ska orka läsa på tent.
Det står tre skriftliga och en muntlig tent(er) samt ett seminarium på schemat nästa vecka. Som ni kanske fattar är det omöjligt att klara av allt detta på fem dagar, så jag skriver inte finskatenten vi har på torsdag, utan tar bara muntliga delen. Sen får jag se hur jag gör med tenten som kommer emot inkommande fredag, tror inte jag hinner och skriva den till Vasa. Har frissan kl. 9 på morgonen och tenten börjar kl. 12.30.. Så får se, beror lite på vädret.

Men nu ska jag läsa så jag inte behöver sitta med pappren hela lördagskvällen.

Kommentarer
Postat av: Mia

Lycka till nästa vecka med alla prov :) Vad skönt att finskan kommer sen nästa höst, ja talar ju oftast finska här.:)

2008-12-07 @ 21:40:56
URL: http://miareser.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0