Varför nu?

Vaknade med sjuk hals i morse :( Nu sitter jag här och kallsvettas och känner mig allmänt hängig. Blää, inte vill (snarare kan) jag bli sjuk nu!! Har fullt upp på jobbet samt så vill jag vara frisk om jag får åka på minisemester......

Ska se hur jag känner mig på eftermiddagen, om det blir att avboka bodycombaten eller ej. Men något vill jag göra idag, så om det inte blir någon BC så skulle ett styrketräningspass sitta fint! Där behöver jag inte hoppa och ha mig, lugnare tempo helt enkelt. Ska se nu, kanske jag får någon med mig till Fitness på eftermiddagen :)

Så småningom då Prisma öppnar (om ca en timme) så ska vi åka och handla en öllåda åt B som tack för att han fixade T:s bil igår... På samma gång blir det att handla mat tills imorgon så behöver vi inte bo på affären. Efter att vi har dumpat matvarorna här hemma så ska vi på mat till T:s föräldrar... :) Skönt att inte behöva koka själv för en gångs skull!

Nu ska jag slänga mig i soffan med T och titta lite tv :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Kika gärna in på min blogg! Försöker hinna med nytt sminktips varje dag! "Dagens Sminkning" brukar vara poppis att följa :) Kram Malin

2008-08-24 @ 16:12:52
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0