Jobbiga ögonbryn

Tycker att jag inte gör annat nuförtiden än att plocka mina ögonbryn. Det tar ju bara några enstaka dagar så har hårstråna växt ut igen. Inte så långa då förståss, men hur kul är det egentligen med en massa svarta korta strån som syns hur bra som helst (enligt mig iallafall)? Skulle behöva finnas en liknande vaxningsgrej åt ögonbrynen så man inte ska behöva röra dem på några veckor. Dessutom är det jobbigt att varenda gång försöka plocka dem så lika som möjligt, vilket jag anser omöjligt...

Men å andra sidan så plockar jag hellre mina bryn någon gång i veckan än att raka bort dem helt, för det är verkligen inte snyggt...!



Jag har inte uträttat ett dugg idag. Sovde otroligt länge för det var bara så skönt med nya lakan i sängen. Sen har jag varit ut på en promenad och kunde konstatera att mina mag- och armmuskler var otroligt sjuka. Benen är det bättre med eftersom jag stretchade dem så bra igår. Har även spenderat tid på en familjefilm från canal+, handlade om en mobbad pojke som var tvungen att äta tio maskar (jätteintressant, eller... inte riktigt).

Nu ska vi snart åka iväg till Prisma för att handla.

Kommentarer
Postat av: Sara

usch, ögonbrynen plockar jag en gång i veckan ungefär, och det är fredag alt. lördag beroende på när jag ska ut. haha.

2008-08-12 @ 16:29:15
URL: http://saramarian.blogg.se/
Postat av: Nina

Tror faktiskt veet har vaxning enkom för ögonbrynen, tycker jag sett det nånstans.

2008-08-12 @ 16:30:23
URL: http://niini.blogg.se/
Postat av: Sara

svar: ja brunt är oftast finaste till ögonskuggor tycker jag, kan bli lite mycket annars.

2008-08-12 @ 17:32:21
URL: http://saramarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0