Det sista

Om en timme börjar mitt sista skifte på sommarjobbet för denna sommar. Dock så är jag tillbaka på stället redan nästa helg, men det är bara inhoppande så det räknas inte ;)

Imorgon bitti blir det att krypa i säng så fort jag kommer hem! Sover en sisådär tre timmar och sen blir det duschen samt att värma mat åt T och mig. Älskling är så snäll och kommer hem över sin lunch imorgon för att föra mig till bussen :) Bra det så får jag säga hejdå riktigt på riktigt! Kommer att kännas tomt (och tungt), det är ju ungefär 1,5 år sedan vi har varit ifrån varandra så här länge... Men nog ska det gå bra, tur så finns det telefoner :)

Men ni ska ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0