Det blir bara värre och värre

Är det meningen att man ska vara så slut så man bara vill sova efter varenda dag på jobbet? Idag har jag skött vården samt duschat åldringarna helt ensam! Har sprungit som en yr höna av och ann, till sist blev jag så råddig så jag var tvungen att sätta mig ner och tänka över vad sjutton jag höll på med. Fick en helt blackout och visste inte ens vilken salva man ska sätta på en brännskada.

Jag har sagt det förr, säger det igen; personalbrist suger! Och det blir ju bara värre och värre! Vi skulle ha varit två på fältet idag (ändå minst en för lite..), men hon som egentligen skulle ha haft hand om vården hamnade till akuten med en tant...

Måste orka två dagar till nu innan jag får ledigt en dag. Tur så är det bara en vecka kvar på jobbet. Hamnar dock att hoppa in varannan helg sen...

Kommentarer
Postat av: IZZAH SVARAR

oki doki :D



allt bra me dej ?

2008-08-21 @ 19:16:21
URL: http://izzah.blogg.se/
Postat av: IZZAH SVARAR

okej .. låter bra de ..

me mej e det sådär känner mej lite krasslig som vanligt :(



jo städa åh tvätta e verkligen tråkigt :(

men att nån måste juh göra de :(

men dock så sköt jag upp det till imorrn haha .. :D

2008-08-21 @ 21:10:27
URL: http://izzah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0